Záručné podmienky
Záručné podmienky
Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim.
Záruka sa vzťahuje na výrobné nedostatky samotných hodiniek (strojček, puzdro, sklíčko). Na ostatné časti sa záruka nevzťahuje. Uplatnenie reklamácie v rámci záručnej doby je potrebné realizovať elektronickou formou na emailovej adrese warranty@jacobguldan.com alebo listinne na adresu: Jacob Guldan s.r.o., SNP 1980/29, 900 01 Modra, Slovenská republika. V reklamácii je potrebné uviesť meno, adresu, číslo objednávky, e-mail, telefonický kontakt a podrobný opis problému – dôvod reklamácie. Predmet emailu (listu) označte pojmom: „Reklamácia tovaru“. Reklamáciu kupujúci uplatní odovzdaním vadného tovaru a príslušných dokladov, prípadne jeho zaslaním (poštou alebo kuriérskou službou), na adresu Jacob Guldan s.r.o., SNP 1980/29, 900 01 Modra, Slovenská republika. Poštovné za vrátenie tovaru k rukám predávajúceho znáša zákazník v postavení kupujúceho. O vybavení reklamácie bude zákazník informovaný elektronickou formou.
Upozorňujeme, že za opravu/výmenu sa účtuje poplatok, a to aj počas záručnej doby, v týchto prípadoch:
- porucha alebo poškodenie spôsobené nesprávnym používaním alebo neopatrnosťou (nárazy, preliačeniny, premačknutie, rozbité sklíčko a pod.),
- porucha alebo poškodenie spôsobené neoprávnenou opravou alebo úpravou,
- porucha alebo poškodenie spôsobené ohňom, vodou alebo prírodnou katastrofou, ako je napríklad zemetrasenie,
- estetické zmeny, ktoré sa vyskytujú v priebehu bežného nosenia, opotrebenia a starnutia (malé škrabance a pod. na puzdre alebo sklíčku, zmena farby remienka a odlupovanie pokovovania),
- v prípade, že spoločne s hodinkami nie je predložená aj záruka,
- za výmenu batérie sa účtuje poplatok aj počas záručnej doby.
Puzdro, ciferník, ručičky, sklíčko, remienok a ostatné ich časti môžu byť nahradené náhradami, ak nie sú k dispozícii originály. Táto záruka zaisťuje bezplatnú výmenu v súlade s podmienkami, ktoré sú tu uvedené, a to do stanovenej doby bez obmedzenia akýchkoľvek zákonných práv zákazníka v postavení kupujúceho.
Nárok na bezplatnú záručnú opravu zaniká:
- nepredložením záručného listu, príslušenstva alebo dokumentácie tovaru,
- neoznámením zjavných chýb pri prevzatí tovaru,
- uplynutím záručnej doby tovaru,
- mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,
- neodborným zaobchádzaním, obsluhou alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
- poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami, alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR,
- poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami,
- poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením,
- neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci,
- zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.
Bližšie informácie o podmienkach a spôsobe reklamácie vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť a o vykonávaní záručných opráv sú uvedené vo Všeobecných obchodných podmienkach v časti: Záručné podmienky – reklamačný poriadok.